20090717

Städ, tadada.

före och efter. tadaaa. jag är bäst på att städa.
(det var föresten 54 par+några ensamma.)höh


påtal om städ tänkte jag städa hela huset tills på tisdag bara
för att vara snäll. imorrn ska jag hämta mina kort som jag
beställt, så då kan jag äntligen fixa klart min present och
mina ramar på mitt rum. mitt jobb idag har vart sjukt äckligt.
det låg byxor och jackor och lite annan skit överallt så jag la
ner det mesta i kassar och hängde upp lite grejer på klädhängare,
hursomhelt bland alla kläder låg det typ använda strumpor
utochin, sulor, fuktiga och smutsiga t-shirtar och en svart handduk,
som från början var vit, som också var blöt. lukten går inte att
beskriva. jag undrar hur mycker bakterier som svävade runt i
luften när jag vek ihop allt och la ner det i kassar och hur mycket
bakterier det var på själva sakerna. jag gjorde detta utan handskar
dessutom-det ni. ganska bra med tanke på min f.d bakteriefobi. haha.
jag hoppas verkligen att det har vart värt besväret när lönen
kommer. efter måndag tänker jag aldrig mer göra ett sånt jobb.
Grooose.
peace /julia