20090704

Skratt.

jag vill bara skratta, vilket jag gjort ungefär
hela kvällen men ändå. det tar inte slut.

värsta äventyren jag hade för mig idag.
nej, inte riktigt, men när man inte har
vart på så många andra platser än hemma
i en vecka känns det lite så.

jag åkte iallfall på ungdomsmöte, på
moppe skjutsad av deb. dock rätt sena
och hann bara va med på kanske en kvart
av predikan. sen gick jag, deb, kicki och carro
till Max och åt och sen tillbaka. därifrån tog vi
en lite kallare tur tillbaka till deb.
debs datorklocka går fel så jag missade först
en buss, den andra kom förtidigt, vilket jag inte
märkte först så jag började gå mot nästa och nästa
och nästa och tillslut var jag i vittulsberg.
där ringde jag mamma och så frågade hon om hon
skulle hämta mig, men det var ingen ide eftersom
att bussen skulle komma närsomhelst. varför tänkte
jag inte på att ringa henne innan? jaja, en promenad är
alltid bra. nu sitter jag här hemma iallafall. verkligen
äventyr, men vaddå?

det är föresten bekräftat att uppsala är myggornas stad
iår. det stod nämligen i UNT att Uppsala har blivit
inkräktat av myggor eller nåt liknande.
idag har jag dödat femton,(ja, jag har räknat) de flesta
av dom var dessutom inomhus. och nu blev det väldigt
långt här, men så brukar det bli när jag börjar förklara något.


bästbästbäst.

/julia

1 kommentar:

Deborah sa...

jull:D du är bäst. tack för dagen idag. jag känner mej shopaholic..men det går över. ahah puss!