20090702

Insekter.

insekterna börjar ta över vår värld.
har aldrig vart med om så mycket
mygg och flugor nånsin.


här är den 20:e myggan jag dödat
idag inomhus, fler utomhus. dom
tyckte knappt om mitt blod förut,
fick bara myggbett på fötterna, men
nu har jag ÖVERALLT!

nej, men jag ska göra som jag, noomi och
ruth övade på förra veckan:att finna fem rätt
istället för att klaga på det dåliga.
  • det är fint väder och jag är inte likblek längre.
  • det är Sommarlov och man kan göra vadsomhelst typ.
  • jag kan spela gitarr hur länge jag vill eftersom att jag inte har några läxor.
  • jag har börjat skriva sånger igen, det hade jag inte hunnit om det var skola.
  • jag har världens bästa mamma!

/julia

3 kommentarer:

Kristin Engelmark sa...

Julia, Julia.
det är dig som jag vill ha
Julia å Julia
Kan vi va' med varann idag?
Vi kan ju hitta på något roligt och kul idag.


Puss

juliakallryd sa...

haaha, nice du.:)
kom till mötet ikväll, jag kanske ska dit, annars röstar jag för att vi gör nåt imorrn? :D
pusss

deev sa...

JUlia. FIXA MIN BLOGG:D kyss