20091123

ding dong, merrily on high



nu har jag bytt ut det mesta fast jag är långt ifrån klar. alltså,
jag tycker inte om min stol. jag gillar mitt rum, det är mysigt
och så fast om jag skulle gjort om det nu hade jag gjort mycket
annorlunda. men whatta, kommer ju ha en hel lägenhet att
inreda nån gång förhoppningsvis.
har gått runt och sjungit på julsånger hela dagen och
verkligen försökt minnas stämmorna från alla sånger
vi sjöng förra året och kommer bara ihåg små delar.
ding dong merrily on high var kul att lära sig. tycker den
är rätt ful men det var mycket skratt iallafall. saknar nog
kören lite ändå såhär i juletider.
stämmor i julsånger är nog bland det roligaste som finns
att sjunga.
-julia

2 kommentarer:

deb sa...

Julia min käre julia:D! jag gillar din bloggish. jag gillar dej. jag gillar julen. just letting you know am heere. ts puss ses snart! deb

juliakallryd sa...

Puss deb!