20090918

Lamb

har fått ny inspiration. det har blivit tre nya sånger
den här veckan, antar att det är lättare när man
är ensam hemma och inte har så mycket att göra.

och mitt huvud är fullt med massa tankar, ideer och
planer. så mycket jag vill göra i framtiden.
och så lite ytliga planer också. blir nästan lite depp
när jag ser gamla bilder. nej men nu ska jag skärpa
mig så att jag känner mig mer nyttig och så.

anyhow. nu är min familj hemma igen. förutom joel
som är kvar i asia ett tag till och blir brun kanske.
inte lika mycket saknad med dom hemma iallafall.
väldigt bra möte ikväll, gillar att som sänder på
internet. hejdå grisen.

bless/ julia

1 kommentar:

Justina Vera Maria sa...

Det är så härligt när man kommer igång på allvar med låtskrivandet.

Du, vad snygg din blogg är btw! Den är jättehärlig att scrolla igenom liksom.

En sista grej, kom tillbaka! Aj miss jo!

KRAM