20090902

Cellismellis

idag har vart en mycket bra dag. måste också
säga att jag är väldigt tacksam. har verkligen fått
sjukt fina vänner.
awesome, Tack.

"He took my place, knowing he'd be crucified."
har mycket att vara tacksam för, I tell you.

en oldis. för övrigt är jag lite sugen på att klippa av
mig håret typ sådär för att kunna få ljusare hår och
få tillbaka mina lockar. men det är bara ibland. är
lite kluven där, ungefär som mina toppar, fast
dom är mycket kluvna. veery interesting, jag vet.

2 kommentarer:

Kristin Engelmark sa...

mina toppar är mer än kluvna. det finns inte ord för dem..

Kristin Engelmark sa...

jag vill också leka med dig. men numera har jag ju skola på fredagar.
POOOOOPsausage
anyhow.
imorgon eftermiddag ska jag till acnes utförsäljning i sthm efter skolan.
KANSKE. beror på skjutsen hem.
men annars är jag din :D
Jag hör av mig.
Kan du imorgon förresten?

Pöss