20090916

egentligen

egentligen passar inte min underrubrik. jo, jag lägger
ut endel bilder, delar lite tankar ibland men jag skriver
inte om mitt liv, bara väldigt små delar och ibland, men
jag kommer inte på nåt bättre ha som underrubrik.
när jag var yngre skrev jag hur öppet som helst om mycket
jobbiga saker. jättetöntigt tycker jag nu, men jag sökte väl
efter uppmärksamhet. på fel sätt dock. väldigt personliga
saker hör inte till en blogg tycker jag. om man väldigt gärna
vill skriva av sig kan man ju göra det privat, men inte på en
blogg som vem som helst kan läsa. alla människor går igenom
jobbiga saker, det är så livet funkar men bara för att man inte
är på topp behöver inte alla veta det, speciellt inte folk man knappt
känner.
blir nästan full i skratt när jag läser vissa bloggar och endel annat,
eller inte full i skratt men jag tycker det är pinsamt hur mycket folk
lägger ut. jag vet att jag också gjorde det förut, men den bloggen är
tack och lov borttagen nu och dessutom var jag 13, 14 år. inte över
20 och definitivt inte över 40.

humhum/ julia

Inga kommentarer: