20090529

SOMMARLOV och sjuk.

usch, nu är jag sjuk. antar att det är av trötthet.
efter sommarskolan tänker jag aldrig mer pressa
mig själv här mycket som jag gjort de senaste
veckorna. jag är helt slut. helt tjock och ont i halsen,
ont i huvet och i tingingarna också. och så har jag fem
äckliga blåsor på fötterna, skoskav och är alldeles
röd och tårögn i ögonen av trötthet.
jag tror jag ska sova nu.
tyck synd om mig.

men jag måste säga något positivt också, vi slutade
skolan idag! så vi har sommarlov, eller jag får
sommarlov på riktigt på tisdag eftersom att
jag har två prov att göra klart. från början skulle
jag göra sju på sommarskolan, antagligen därför
jag är sjuk nu, har inte fått så mycket sömn och
vart sjukt stressad.
anyhow, kul inlägg.
mina ekonomvänner är sjukt snygga och sjukt bra!
/julia

2 kommentarer:

Kristin Engelmark sa...

Jag är sjukare än dig med mitt rödöga, och sen har jag inte romamrlov. än ... hey! du ska med till baksalatorig imorgon :D ses där kl. 9 ... pusshejhopp

Anonym sa...

hej love. hoppas du blir frisk och pigg snart då. party på måndag jue.
puss på dig min vän.
lovee lydddan