20091206

sjukis


och om den blev bra, veckan alltså. på så många sätt.
tills igårkväll. jag tycker det är svårt att pressa sig
lagom mycket. har blivit lite expert på att pressa mig
för mycket som gör att kroppen tillslut säger ifrån.
jag hatar att va sjuk. och nu när jag egentligen skulle
va i min tvåveckors period med PA rummet så blir jag
sjuk. det gör ju inte att man blir mindre pressad och
stressad precis. tur att mamma finns där alltså. och att
det finns ekonomitjafs jag kan göra också med PA:t

men hey det är ju the Pursuit of Happyness på tv ikväll
och så fyller mamma år imorrn fast hennes present är ju
redan ganska så avsöjad. höhö.
hursomhelst behöver jag ta det lite lugnare än jag gjort den
sista tiden. och med det avslutar jag mitt långa inlägg för att
kolla på film istället.
belief-gavin degraw
-julia

3 kommentarer:

Anonym sa...

krya jull puss deb

Justina Vera Maria sa...

Åh! Krya på dig!

Jag såg också "pursuit of happyness btw!":) kram

Carolina sa...

YOU'RE HOOT.