20091209

please hold my heart


återigen är min header tillfällig. svårt att fixa en ny
på min dator eftersom att internetformatet är helt
annorlunda men jag är väldigt trött på min gamla.
och joel dator är trasig, datorn där jag har massa viktigt,
som jag behöver just nu. ja ja
den här dagen är iallafall rätt bra. och jag gillar verkligen
bra dagar. bonde söker fru ikväll också, det kan göra vilken
skitdag som helst bra. haha, nej tv är inte mitt liv.
fast faktiskt inte, låter bara som det ibland men ska sanningen
fram så kollar jag på max tre program per dag, oftast mindre,
så nej mitt liv handlar inte mest om varken tv eller dator.
inte om att göra bara det jag vill och chilla heller, även om man
kan tro det. men skitsamma.
"I'm on my knees, Father will You turn to me."

hold my heart- tenth avenue north
väldigt ärlig text och det är just texten jag gillar.
det andra, hm. nejmen

-julia

2 kommentarer:

Kristin Engelmark sa...

Julia, 3 program per dag?! ILLA var ordet! Aja, du vara vacker kvinna. Jag vill leka med dig.
Men jag tycker mycket bättre om engelskaboken.
Jag fullkomligt älskar engelskaboken.
Noooot. Puss på rej

Anonym sa...

julia du är snygg!! saknar deej/deban