20091022

fru gårman

lite skönt att vara utan bloggar ett tag. har läst kristins ändå
dock för den får mig att skratta och va glad.
meen nu är jag lite sugen på att blogga igen tror jag. och läsa
lite bloggar också kanske.

det går nästan inte att kolla på nyheterna längre känns det som,
bara en massa skit som händer.
alltså, fru gårman känns ju en aning töntigt och jag undrar verkligen
vad för slags liv man har om man lägger ner så mycket tid, pengar
och energi på att få kvinnor istället för män på övergångsställesskyltar.
och homoäktenskap i kyrkan.
jag undrar vart världen är påväg, på riktigt. vad blir nästa grej?

lagligt med polygami? att vi är först i världen med homoäktenskap
i kyrkan borde kanske säga något? det hör inte hemma där.
..men vadå kärleken är ju större än allt. antagligen det sämsta

argumentet jag hört. men ja, nu ska jag inte lägga för mycket energi
på detta.

-juliaa

Inga kommentarer: