20090318

home.

jag är hemma idag. historian bakom det
är ganska lång så jag kortar ner den för er
skull. det började med att jag inte mådde bra
när jag vaknade, men jag ville till skolan så
jag gjorde iordning mig och gick ut till bussen,
gick på bussen och gick av efter 10 minuter när vi var
vid fullerö, GICK hem i blåsten och kylan.
jag tänkte ta bussen, men den skulle inte komma förrens
om en kvart så jag började gå till nästa busshållsplats, det tog
tio minuter och sen när det va 30 sekunder kvar
tills bussen kom så ställer sig en lastbil på busshållsplatsen så
när bussen äntligen kommer ser han inte att jag står där utan
åker förbi så jag fick gå hela vägen. efter ungefär
en timme va jag hemma, kall och arg.
(blev inte så kort men)

för att säga något positivt så tränade jag och lyddan igår.
det var ett tag sen men nu är vi igång igen.
nu ska jag fortsätta att skriva på min, carros och jeanines
uppsats, bara för att jag är så bra och för att den ska va klar
imorrn.

du är bäst hun.
puss/ julit



1 kommentar:

flickormedstickor sa...

stackare! så typiskt att det ska bli sådär.
hoppas du mår bättre.
jag slutade halv tolv så jag är glad:)
men krya på dig. puss.
lydi